Uw browser is verouderd en mogelijk niet compatibel met deze site.
We raden het gebruik van Internet Explorer 9+ , Firefox of Google Chrome.

CRM

KlantExpert is een CRM pakket gericht op de bedrijfsvoering en het commercieel succes van de agrarische onderneming.

Iedere bedrijfsadviseur is graag op pad. Waarom zijn zij dan eigenlijk de helft van de tijd op kantoor bezig met het uitwerken van bezoekverslagen?

 

Onvolledige klantadministratie

Het maken van bezoekverslagen wordt vaak gezien als last. Het houdt namelijk in dat de bedrijfsadviseur niet aan het verkopen is, maar aan het administreren en dat wordt liever uitgesteld naar een vast moment in de week. Komt er echter een commerciële afspraak tussen, dan is de kans groot dat deze voor gaat op de administratie. Eind van het verhaal is dat er helemaal geen bezoekverslag meer wordt gemaakt, omdat de adviseur de gegevens niet goed genoeg paraat meer heeft. Hij doet het wel met zijn aantekeningen.

Maar wat nou als een collega de klant over moet nemen? Dan moet de collega het handschrift van de adviseur zien te ontcijferen en met halve informatie op pad. Gevolg is een onvolledige en onzorgvuldige klantadministratie met in het ergste geval verlies van klanten door een inefficiënte werkwijze van de bedrijfsadviseur.

Wat u nodig heeft is een systeem waarbij de bedrijfsadviseur niet meer afhankelijk is van de plek van invoeren, hij de klantgegevens altijd paraat heeft en deze ter plekke kan aanvullen of wijzigen.

 

Het kan ook anders

Helaas zijn dergelijke (CRM-)systemen geïnstalleerd op de werkcomputer, waardoor de bedrijfsadviseur nergens anders dan alleen op zijn werkplek de bezoekverslagen kan uitwerken. Wat iedere bedrijfsadviseur nodig heeft is een systeem dat:

  • Locatieonafhankelijk is
  • Zorgt dat op ieder moment van de dag klantgegevens kunnen worden opgevraagd, gewijzigd en aangevuld
  • Overzichtelijke rapportages maakt
  • Klantgegevens eenvoudig gedeeld kunnen worden met collega’s

 

Sectorspecifiek CRM systeem

Met dat in gedachten is KlantExpert gemaakt. Een sectorspecifiek CRM-systeem waarin niet alleen de commerciële contacten worden geregistreerd, maar u wordt met behulp van overzichtelijke rapportages geholpen bij de aansturing van uw medewerkers. KlantExpert is qua interactiviteit en opzet ontwikkeld vanuit de kracht van internet. Het is een online applicatie, waardoor KlantExpert vanaf iedere locatie op ieder device met een internetverbinding beschikbaar is.

Voordelen KlantExpert

  • Leg alle informatie eenvoudig vast
  • Maak overzichtelijke rapportages
  • Deel informatie met collega’s voor een soepele overdracht
  • Altijd en overal informatie raadplegen en invoeren
  • Bekijk de commerciële voortgang van de voeradviseur op basis van een klantprognose
  • Koppel met de interne software
  • Klantspecifieke implementatie

KlantExpert

KlantExpert is een CRM-systeem dat aansluit op de werkwijze van de bedrijfsadviseur, waarbij is uitgegaan van de behoeftes van de adviseur. Omdat niet ieder bedrijf dezelfde wensen heeft, wordt KlantExpert ingericht zoals u dat graag ziet. Waarbij efficiëntie en tijdsbesparing de uitgangpunten zijn. Een systeem dat bijdraagt aan commercieel succes en een langdurige klantrelatie. Voor aanvang van de afspraak de laatste details doornemen en na afloop op de parkeerplaats direct het bezoekverslag invoeren; met KlantExpert is het mogelijk.

Neem contact op
NAAR BOVEN